Att hitta rätt
Wednesday, February 08, 2006
Så nu kommer ytterligare ett inlägg om att hitta rätt sak men jag måste faktiskt säga att det är grymt frustrerande när man hittat det perfekta och sen inte kommer ihåg var man köpt det.

Sprang omkring 5 timmar på stan igår för att hitta ett par stumpbyxor, ska inte vara så svårt tänkte jag men - NEJ! Om man vill ha några som håller längre än 10 min så får man snällt pynta ut mer än det dubbla på vad de skulle kostat annars. Har ett par hemma som jag tänkte att jag vill ha fler av eftersom de börjar gå sönder. Letade igenom alla butiker och hittade dem ingenstans, gav upp och köpte några som jag trodde skulle vara bra ändå. Men nej, de är jättefel. Trotts att de är 6 storlekar för stora på paketet och är tillräkligt stora på så sitter de åt helvete fel. Gah! Jag har börjat ett register längst bak i min kalender där jag antecknar villka som är bra och villka som är dåliga. Förbannat trött på att köpa fel. Det går dessutom inte att lämna tillbaka sånna saker. Register krig.
This entry was posted on Wednesday, February 08, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: