Mera
Thursday, February 09, 2006
Borde verkligen blogga mera. P19 tar upp mycket av min tid, resten tar kastaria och skolan. Sett "väggen" den här veckan. Kämpar med att orka mer och utvidga min horisont.

gårdagens lärdom: "jaha, när jag mår illa på det där sättet så betyder det att jag är jättehungrig"

(Har som vanligt glömt att äta när jag ska och prioriterat annat istället.) Men faktum är att jag arbetar aldrig så bra som när jag är hungrig, gärna innan frukost tidigt på morgonen.

skyndar iväg i ett moln av stress, hunger. (Fan, fortfarande ont i magen efter insättningen men "de" säger att det kan vara så eftersom jag inte fött barn.)
This entry was posted on Thursday, February 09, 2006 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: