Sy-dag
Tuesday, February 14, 2006
Kännde mig förkyld när men satte det på "/ignore". Har inte tid. Plockad ihop alla sysaker inklusive min symaskin och begav mig till Odenplan. Sydde hela dagen, fick mycket gjort och försökte desperat lära andra i gruppen att det går att sy kläder även utan mönster. Det år ill och med bättre ibland. Kom hem sent och somnade till Staffan som läste högt ur "Neverwhere" (av Niel Gaiman). Eller nja, jag kan inte komma ihåg att jag hörde mer än några få meningar.

Natten var orolig och när jag ännu en gång vaknade upp med ont i halsen och täppt näsa så bestämde ajg mig för att stänna hemma idag. Ingen skola, ingen pluggträff i stan och ingen träning ikväll. Äta gröt och skriva på bloggen. Leta näsdukar och glo på film. Sova, äta mera, sova igen och kanske ta ett varmt bad. Jag längtar efter solen. Har inte tid med en lång förkylning, hoppas jag hinner stoppa hela utbrottet om jag tar hand om mig själv i tid.
This entry was posted on Tuesday, February 14, 2006 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: