Seglivat
Saturday, February 18, 2006
Gah! Igår morse vaknade jag och tyckte att det var dumt att jag missade morgonlektionen för jag kände mig frisk och tämligen bra. Hade några casting samtal på kvällen och började känna mig halvkrasslig igen men ignorerade det. Imorse vaknade jag med ett dubbelt så stort huvud och en prakförkylning. Fan! Jag som trodde jag var frisk. Trött tankar, seglivad förkylning. Undra om den någonsin går över eller om jag bara ska ignorera den med?

Ännu ett lajv som jag trodde att jag inte skulle åka på har dykt upp igen. Ytterst intressant trotts att det inte är min grej alls egentligen. Men va fan!? Inte allt för dyrt och mer lajv till mig! Eller hur var det med tid och sånt? Hmm...

Paragraf 19 väcker mig numera på morgonen med en ångestklump och onda drömmar från natten. Kommer vi någonsin hinna bli klara? Tänkte sätta en del dagars arbete på det hela efter provet på tisdag. Behöver egentligen plugga engelska också men jaja, kanske får tid (läs: ork) över till det med.

Trött på vintern, jag vill ha sol och värme! trött på att alltid bli såhär om vintern. Vill verkligen utnyttja hela året och inte fastna i orkeslösheten på vintern.

Note to self: Tro aldrig att en förkylning som kommer på vintern går över förens våren verkligen har kommit. Och flytta till ett land där du kan "leva" hela året.
This entry was posted on Saturday, February 18, 2006 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: