Försenad helgrapport
Tuesday, February 28, 2006
Fredag: Titta på kantband och köpa tyger med föreningen, vi kommer att spela Administrationen på Kastaria. Jättekul! Avsluta kvällen hos en kompis i hans nya lägenhet. Inflyttnignsfest av en annan karaktär, innan möbler flyttats över. Ta med picknick och något att sitta på. Fastnade i en lång och väldigt givande diskussion med en som också ska med på kastaria och kom på en grymt cool intrig och en bra bakgrundshistoria till min kraktär. Nu har hon ntigen fått lite mer kött på bena.

Jag kommer att spela Dekan (högsta chefen i Guds Öga, en av de två huvuddelarna i Administrationen) hennes nåd Biskopen Inés Dieudonnée, Livets Nyckel och personlig rådgivare samt arkivarie åt Kardinal Camille. Detta kanske inte säger så mycket för er som läser men för mig betyder det att jag måste trycka in den kastarika bibeln så att jag kan den mer eller mindre utantill, 79 sidor och göra riktigt snygga kläder. Grymt kul!

Lördag: Sova! Sedan göra mig i ordning och skriva lite mer kastariska siffror som läggs upp på forumet. Trevlig vinfest med vattenpipa i skönt sällskap. Två timmars sömn på natten.

Söndag: Trycka den kastariska bibeln i 45 exemplar på Sveroks kansli, vi är grymt nöjda! Den blev jättesnygg! Sedan sydda vi massa och klippte i väldigt snygga tyger för att kuna göra våra kläder till just kastaria.

(Måndag: Gick på årsmöte och blev vad till ordförande i en annan förening, superkul! och sedan plugga. Det gick faktiskt ganska bra och hem för att sova.)

Idag vaknade jag efter 4-5 timmars sömn och bestämde mig för att det kanske är dags att prioritera mig så jag sket i lektionen och gör massa saker som jag brode gjort för länge sen. (armen är fullskriven). Ska ringa verkstäder också. Nu är det dags för frukort!

------

senare: Nöjd. Jag har gjort allt på min fullklottrade arm och dessutom städat här hemma. Iväg för att pyssla vidare. Ikväll blir det friformsrollspel! Klappar sig själv på huvudet.
This entry was posted on Tuesday, February 28, 2006 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: