SMS
Thursday, February 02, 2006
Koffein-hög och supertrött slutade dagen igår. Ignorera att inte orka. Ignorera att vara trött. Många möten och mycket att hålla reda på, hela vänster underarm och hand står fullskriven. Men det gick. Trotts allt.

Tänker försöka låta bli att fråga mig själv hur jag mår förens i Augusti, då har lajvsesången lagt sig och om allt går bra sitter jag på Gotland med ett glas vin i goda vänners lag. Det här går nog bra. Bara det blir ljusare om dagen så sätter motivationen igång igen. Ska börja sy till Kastaria snart och Paragraf 19 rollerna börjar ticka iväg.

Men mitt i all stressen igår så fick jag ett sms,

"Nimm dir Zeit um zu träumen, es ist der Weg zu den Sternen!"

Tack, det gjorde min dag.

Note to self: Arrangera aldrig lajv där du måste vara koncentrerad och verksam i Februari.
This entry was posted on Thursday, February 02, 2006 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: