Instant Pain
Thursday, February 02, 2006
Att tänka sig en veckas mensvärk som komprimeras till 30 sekunders fullkomlig smärta med grymma eftervärkningar är inte kul. Möjligen jämförbart med ett hårt slag i magen fast smärtan kommer liksom innifrån. Inte så konstigt att de inte nämde det för mig, då skulle jag nog inte gått dit. Trodde jag var tuff, kunde klara av smärta efter många års kampsporttsträning, piercingar och tattueringar men idag var jag nära bristningsgränsen.

Hoppas nu att jag valde den som är bra för mig av de två som finns ute på marknaden, 50% chans att jag måste göra om allt! (Hormon eller koppar). Och jag hoppas verkligen att det fungerar överhuvudtaget som det ska så att jag slipper läbbiga biverkningar. Nåja, nu håller färgen på att vandra tillbaka till mina kinder och smärtan släpper aningens. Känns ungefär som tandvärk i magen nu. Varför är det alltid vi tjejer som måste knapra piller, sätta in stavar eller spiraler? Den dagen de kommer ut för killar är den dagen jag släpar Staffan till mottagningen.

Försöker lära mig att tycka om mörk chocklad, den är inte lite dålig som ljus. Svårt men bättre än helt utan. Väldigt beskt.

Note to self: Om allt går bra och den sitter i hela tiden så ta den som sitter 10 år istället för 5 år nästa gång så slipper du göra om det så ofta.
This entry was posted on Thursday, February 02, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: