2-3 liter
Friday, September 29, 2006
Det sägs att man ska dricka 2-3 liter vatten om dagen för att kunna fungera. Det här har jag aldrig förtått. Jag blir nästintill aldrig törstig och har svårt attt få i mig ens ett glas vätska per dag. Men har genom åren försökt att ändra på det. Så nu var det dags igen. Bli mer hälsosam, träna oftare, inte äta dåligt och få i sig över två liter vatten om dagen. Men igår gick det riktigt bra. Jag hade varit förutseende och visste att jag inte kunde träna på kvällen, så jag simmade på morgonen istället. Sen blev rollspelet inställt och jag hade tid att träna då med, behöver jag säga att jag var helt slut när jag kom hem igår kväll?

Men det känns befriande, kanske man kan lära kroppen att ta till sig vätska och använda den. Kanske jag kan få tillbaka känslan av törst.
| |
This entry was posted on Friday, September 29, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: