Babbel
Wednesday, September 20, 2006
I lördags var jag på sångkurs, otroligt roligt med Maria Misgeld som lärare. Vi lärde oss väldigt många nya sånger. De har alla spelats in och kommer förhoppningsvis komma upp på sverok stockholms hemsida som mp3. Jippi!

Idag var jag duktig nog för att fantksitk ta mig upp kl 7 och gå till datorkunskapen. Piss enkelt men jag måste ändå plugga för att klara av provet. Inte fan vet jag hur man skuggar en figur, det kommer ialla fall att ta mig någon minut innan jag hittat det i word. Nåja, det lär nog gå ganska enkelt. Och så är en utav mina gamla spel ledare läraren. Kändes inte helt rätt att höra honom prata om datorer när jag annars hört honom prata om lummiga skogar. Ska försöka börja plugga på en gång. Ikväll så är det jobb. Länge sen sist men det är som betald meditation, sitter nämligen som krokimodell. Inte så svårt som folk brukar tycka så länge som man klarar av att sitta helst stilla under ganska långa perioder.

Tar ett steg i taget men tack vare min ex nyas underbara komentar så har jag fallit in i mörker igen. Gah! Fan, så otroligt sur på henne. Visst, jag skulle väl också vilja försvara min pojkvän men det får ju finnas en gräns. Någonstans ialla fall?!
| |
This entry was posted on Wednesday, September 20, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On Wednesday, September 20, 2006 at 1:25:00 PM GMT+2 , annalin said...

Men du!!!
Skit i henne! Jag vet så väl hur du menar, när man berättar nåt jobbigt, och faktiskt ganska förödmjukande, men den andra redan har en uppfattning om Vad Som Egentligen Hänt.
det är klart att ditt ex skyndat sig att berätta sin version, bättre att förekomma än att förekommas (right?) men det måste ju ringa varningsklockor hos henne trots allt, fastän hon försöker sjunga högre än dem...annars är hon ju DUM!

Jag har varit med om detta också, och tyvärr är det så orättvist att det blir ofta så som för dig och mig, att den som orsakade förfallet ändå blir den som hämtar sig snabbast!

Lycka till, för det är såklart DU som har rätt, ingen får lov att vara våldsam!
Kram!

 
On Saturday, September 23, 2006 at 9:55:00 AM GMT+2 , isobelll said...

Tack, det behövde jag höra. Kram