Dålig kvalitet?
Thursday, September 14, 2006
Överlevt mötet med mitt ex. Tänk att jag fortfarande ryser, jag tycker verkligen synd om hans nya. Jag skulle verkligen inte vilja bli tillsammans med någon som har varit våldsam mot sitt ex vid upprepade tillfällen. Gick hyfsat smärtfritt att plocka reda på hans prylar men det brast för mig när han bara var nonchalant och inte alls ville prata om våra problem. jag har lämnat honom i fred ända sen mars, jag kommer inte längre i mitt "arbete" att komma över allt skit utan honom. Nu måste jag få prata om vad som hänt och hur mycket han har sårat mig, att det känns som om jag inte vill lita på någon man igen. Att han förstörde vårat äktenskap. Nog gnällt.

Skjutsade honom in till stan och hämtade ett gammalt databord som han inte behövde längre. Ironiskt nog till nya pojkvännen. På vägen hem fllde jag på nudelförådet och svägde förbi Ikea för att köpa en klocka. Min förra hade gått sönder. Jag förstår inte, måste vara väldigt dålig kvalitet. Jag tycker att klockor borde hålla för allehanda raseriutbrott. När ingen klocka visade rätt tid någon gång i sommras så brast allt och jag kastade den första bästa i marken. Stampade på den ett par gånger och innan jag gick hemifrån blänge jag lite surt på den, hoppade jämfota på liket och lät den ligga kall och ensam på köksgolvet. Det borde väl alla klockor hålla för?

Tar en liten paus i pluggandet, fast något skolarbete är det inte utan rollförberedelse. Något som känns mycket viktigare för mig. Prioriteringslistan är som vanligt Lajv, räkningar, busskort, sprit och om något blir över så går det till mat.

Note to self: Räkna inte med att prylar håller när man blir arg.
| |
This entry was posted on Thursday, September 14, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: