Mörkrädsla
Saturday, September 23, 2006
Jag sitter med huvudet i böckerna för jämnan nu. Borde gjort det mer igår också men då ägnade jag istället dagen åt att ta hand om mitt yttre lite. Färgade håret, vilket råkade bli en nyans för mörkt, och målade naglarna till Buffy s 3. Eftersom det var dag så kunde jag avverka en del avsnitt utan att bli rädd, för ja jag erkänner, jag är idiotiskt nog mörkrädd och vågar inte ens titta på Buffy när det är mörkt och jag är ensam. På lajv brukar det vara en annan femma, då vet jag ju att det finns monster ute i skogen.

Mycket att göra som vanligt och alltid det dåliga samvetet för att jag inte alltid gör det jag ska. Men det går lite bättre nu ialla fall. Jobbet i onsdags gick bra men det var inte kroki som jag trodde utan skulptur. Vilket är mycket mer ansträngande. Där sitter man nämligen stilla i en och samma position i 35 minuter! Aj, jag säger bara aj! Och jag vill inte alls sitta så längre... Men jag har två gånger tre timmar kvar i den positionen.

Och sen hade vi rollspel i torsdags, återuppväkte den gamla Buffy kampanjen (därav tittade jag på Buffy igår). Grymt kul men en lite seg spelstart. Som vanligt på ett härligt friforms sett men jag hade till och med tappat bort mina anteckningar som jag känner mig smått handikappad utan eftersom jag har så dåligt minne.

Håller tummarna inför kvällen, förhoppningvis blir den så pass bra som jag behöver.
| |
This entry was posted on Saturday, September 23, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: