Hur klyftig får man vara?
Thursday, September 07, 2006
Jag går inte särskilt ofta till mitt lokala bibliotek, till och med nästan aldrig. Läser sällan böker som skulle kunna finnas där och har i övrigt inte mycket behov av dem. Går överhuvetaget sällan på bibliotek men när jag väl behöver dem så förväntar jag mig att de är där, har öppet och finns tillgängliga framförallt på en torsdag mitt på dagen men ack sånt kan man inte förvänta sig! Kom precis hem ifrån bibblan, som ligger drygt 400 m bort, och de har stängt idag. Förröstningsstället har alltså också stängt eftersom det finns inne på bibblan. Jag hade för ovanlighetens skull tre ärenden där idag och biblioteket i "grannbyn" har också stängt. Suck.Vad är oddsen? Och är det verkligen ok att stänga en vallokal sådär?
| |
This entry was posted on Thursday, September 07, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: