Söndag och matlagning
Sunday, September 24, 2006
Varför kommer de alltid till mig? Fattar de inte att jag är rädd för dem? Grälat med två monster idag. Hemskt. Jag vill inte alls på på bottenvåningen. Visst min lilla trädgård är söt men det är inte alls värt det och jag valde ju inte att bo här utan den var den första som var ledig. Annars har jag storstädat idag, min morsa och hennes nya pojkvän kommer på besök om bara ett litet tag. Står egentligen i köket och lagar mat. Jag vet det är väldigt avancerat, fler ingridienser än två är kockstatus. Har redan ringt min livlina för att veta hur fasiken man gör wok. Har sett andra göra men aldrig gjort själv.

Det märks att det är söndag, otroligt trist dag i övrigt. Pumoat huvudet fullt med musik för att orka hela dagen. Hoppas inte grannarna börjar klaga.
| |
This entry was posted on Sunday, September 24, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: