Gnäll
Thursday, September 14, 2006
Gnäll, tvi och blä. Har inte alls gjort allt jag ska idag men kvällen var trevlig och snart är det dags att sova. Förhoppningsvis blir jag bättre på att hålla tider. Imorron kommer mitt ex hit och jag får det "underbara nöjet" att spendera ett par timmar på en trång vind med att sortera prylar. Ser verkligen inte fram emot det, dels för att jag fortfarande är rädd för honom och dels för att jag bara vill glömma allt som har med "oss" att göra.
| |
This entry was posted on Thursday, September 14, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On Thursday, September 14, 2006 at 10:01:00 AM GMT+2 , isobelll said...

Tack för tipset, det mesta har vi redan delat upp nu är det mest hans gamla saker och mina gamla saker som står uppe på vinden. Jag mitt dumma fån gick med på att förvara dem åt honom, vilket jag inte alls känner för längre. Men i de "riktiga" förhandlingarna kan jag inte vara lätt att ha och göra med.

 
On Thursday, September 14, 2006 at 3:34:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

låter som om du har det under kontroll;-)

lycka till!