Here we go!
Tuesday, September 12, 2006
Allt har varit supersegt eftersom jag egentligen inte har några tider att hålla. Men nu ska det bli ändring. Skolan har börjat, även om det är de mest trista kurserna någonsin. Och resten börjar också rulla på. Nu behöver jag bara lite pengar till busskort och Friskis&Svettis kort så är jag nöjd och glad.

Det är för övrigt hopplöst tråkigt att fylla i blanketter så att man kan få pengar. Jag slår vad om att de vill veta hur många gånger jag hade tänkt att nysa per år! Gah!

Note to self: De obehagliga med papper försvinner inte bara för att du ignorerar dem, det kan till och med bli värre.
| |
This entry was posted on Tuesday, September 12, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On Tuesday, September 12, 2006 at 4:32:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

Äckliga papper är som slemmigt tentaplugg. Allt är roligare. Tom tvätta fönster.
puss o kram

 
On Tuesday, September 12, 2006 at 9:56:00 PM GMT+2 , isobelll said...

oh, tvätta fönster, det var länge sen. undra om inte det måste vara viktigare.