TV beroende?
Friday, September 15, 2006
Jo, jag erkänner. Kanske lite. Men för att motverka det så har jag den här veckan vägrat sätta på TVn och jösses vad saker har blivit gjort. Nja, helt tillfredställd är jag givligtvis inte men mycket mer än jag kunnat vänta mig ialla fall. Lägenheten är helt renstädad och jag pluggar på duktigt. Ska på fest ikväll med 90-tals tema. Kommer att bli roligt.

Gårdagens träning känns i hela kroppen fortfarande. Medel på friskis&svettis är inte att leka med, eller jo det kanske är precis det man ska göra.

Hade en mycket underlig dröm om mitt ex (ett väldigt gammalt ex) inatt, vi träffades på ett spelkonvent (där han aldrig skulle vara) och pratade lite löst. Messade honom det imorse och spenderade sedan någon timma i telefon med honom pratandes om gamla minnen. Mycket trevligt.

Note to self: Torsdags passet var mycket bättre än de andra eftersom det är en ung istruktör som spelar bland annat metallica, det är betydligt lättare att ta i då.
| |
This entry was posted on Friday, September 15, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: